Dutch Greenroof sluit zich aan bij Royal FloraHolland. De kweker van sedummatten ziet de coöperatieve vereniging als versterking.
“Royal FloraHolland staat bekend als de grootste bloemenveiling van de wereld”, verteld Rolph Markvoort, eigenaar van Dutch Greenroof, “maar Royal FloraHolland heeft zoveel meer te bieden!”
Royal FloraHolland als coöperatief bedrijf.
Royal FloraHolland is een coöperatieve organisatie van én voor kwekers van sierteeltproducten. Deze coöperatie is een solide fundament voor de ontwikkeling van de sierteeltsector. De bundeling van krachten in zo’n omvang is uniek in de wereld.
Grootste marktplaats van de wereld binnen de sierteelt
Samenwerking heeft Royal FloraHolland ver gebracht. Royal FloraHolland is inmiddels de grootste marktplaats van de wereld binnen de sierteelt en één van Nederlands belangrijkste exportsectoren. Via ons digitale platform brengen we vraag en aanbod samen voor een optimale prijs tegen minimale kosten. We bieden daarbij een uniek aanbod van bestellen, betalen en bezorgen. Zo creëren we een stevig fundament waarop onze kwekers en kopers hun bedrijf kunnen bouwen en samenwerken aan duurzaam succes op de wereldwijde sierteeltmarkt.
Samenwerken
“Samen bereik je meer dan alleen”, vertelt Rolph, “daarbij past de coöperatieve gedachte als vertrekpunt bij ons”. “Dat Royal FloraHolland intensief zijn leden betrekt bij de strategie en nauw samenwerken met de kwekers, kopers en partners past ook bij onze strategie is ideaal”. “Om onze dienstverlening te versterken en om nog veel meer unieke kansen te ontdekken voor groei en ontwikkeling is de reden dat wij ons hebben aangesloten”, verteld Rolph vol trots.
Duurzame ontwikkeling
Tegelijkertijd blijven we vol inzetten op duurzame ontwikkeling. Duurzaamheid zien we als kans en als verantwoordelijkheid om met de keten de sierteeltsector nóg beter te maken. Zo zorgen we samen voor een goed functionerend plantenpaspoort en betrouwbare milieuregistratie. We werken toe naar milieucertificering vanaf 2022.
Duurzaam succes
Met z’n allen worden we zo steeds slimmer, beter, efficiënter, duurzamer en kunnen we nóg verder groeien. Zo bereiken we duurzaam succes, voor ons allemaal. Kwekers, kopers, partners, de hele sector. Hier is het ons vanaf de eerste dag om te doen geweest en zo zal het ook altijd blijven.